08 mars 2009

En dag till?

Mja, är inte riktigt tillfreds med tanken om att det är måndag om ett par timmar. Hade nog velat vara ledig lite till, typ en dag eller två. Jag har ännu en tung vecka framför mig där jag även i slutet är gräsänka. Martin ska som brukligt förlusta sig med en skidresa. Jag ska stanna hemma som den äkta hemmafrun. Jag ska städa, natta och sköta...haha. Fast jag räknar dagarna till vi, bara jag och Martin, ska till Riksgränsen för en riktig skön semseter. Han och jag....helt galet!

I helgen har vi varit ganska så aktiva istället för lata. Vi badade i lördags och där insåg jag att Milla är heeelt galen i vattnet. Hon har inga gränser och kan kasta sig hejdlöst utan tanke på att hon inte flyter. Det får bli en tidig simskola för denna donna. Idag var vi till ett närbeläget friluftsområde som arrangerade Barnens Vasalopp. Moa skidrade sig igenom 90 metersloppet. För den nybörjare hon är gick det riktigt bra och medaljen visade hon stolt upp.

Jag har just sett NipTuck och jag är nog inte så nöjd med denna säsong....njaaa...det får nog ta sig om jag ska titta vidare. Ganska skönt att inte behöva ha en massa teve att titta på.

Nä, nu ska jag försöka stänga de två blå.
Suss gott

Inga kommentarer: