03 mars 2009

Aptrött

Är förresten apor trött? Hm, kanske inte men jag är i alla fall APtrött, ja eller kanske zebratrött eller varför inte sengångartrött....jo men visst, min hjärna går på högvarv. Tyvärr snurrar djurbeteende istället för något vettigt.

Är i alla fall hemma då barnens dagis är stängt. Igår var Martin hemma och idag har vi delat på ledigheten. Jag var hemma vid två och det kändes som 22 på kvällen. Det är min tur att lägga Milla och det ska bli skönt att vila ögonen en liiiiten stund. Måste dock packa för Göteborg.

Jag pyser till Götet i morgon med en bunt elever. Vi ska tillsammans med Falun och Halmstad planera en elevrådsutbildning. Är kanske inte sådär supermotiverad över resan, jobbigt att hålla koll på ungdomar, men det är bara att bita ihop. Kommer hem på fredag. Jag kanske får sova på tåget eller när jag tänker efter så kommer jag inte få göra det då jag sitter brevid skolans mest pratglada elev. Taskig planering av mig. Fem timmars tjatter...jippi?!?

Jag måste ta tag i mitt liv, min träning. Men guuuud vad jobbigt!!! Från att ha kunna springa över milen orkar jag knappt upp för trappen. O yes....

Nu måste jag ta tag i Milla innan hon har gömt mina jobbnycklar. Annars har vi det jobbigt i morgon bitti....och buss måste jag dessutom åka. Blä.

Jag är APtrött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Two of a kind!

Jo, du... Påsklovet är om hela 4½ vecka...närmare bestämt v 15. Men det är endast 30 arbetsdagar... YIPPIE!!! Håll ut... som man säj...

Ha det fantastic i Götet!

PÖSS
Johanna W