22 augusti 2008

Ikapp

Fasen vad tiden går fort! Det är redan fredag och jösses vad skönt det ska bli med helg. Idag ska jag försöka jobba ikapp så när elever och personal har roligt ska jag sitta själv på skolan.

Igår fick jag stanna hemma då Martin skulle iväg. Jag tog dock med mig Milla till ett frilufsområde i närheten där hela skolan var. Sen hämtade jag Moatösen och tillsammans for vi hem för att städa.

Det luktar gott på skolan, det är rent och fräscht....härligt! Jag fick min kollega att inse att det inte är normalt med slarvande städbolag och att det minsann fanns ett som var otroligt kompetent. Sen att en av mina vänner jobbar där är bara en bonus *ler*. Så nu träffar jag Karin lite oftare än vanligt. Gött mos!

Nä nu måste jag ta tag i min religionsundervisning, ska skriva en konkretiserad kursplan som ska gälla för mina 100 elever.

....hepp

1 kommentar:

Marlene sa...

Skönt att höra att det inte var något allvarligt fel med dig! Hoppas ni får en skön helg och hälsa hela familjen från oss i Luleå!