28 augusti 2008

Host, snörvel och snor

Nästan helt klockrent! Jag har naturligtvis blivit supermegadunderförkyld och tjejmilen är på söndag. Jadå.....Men jag hade väl inte förväntat mig något annat. Jag har varit förkyld från och till i snart ett år. Gött mos.

Men vi pyser till la stockholma i alla fall. Jag ska hejja på mina löparvänner och gå milen. Jag kommer dock att åka redan i morgon för en visit i en stuga som Ingemar och Martina äger.

Många på jobbet är sjuka och det är någon annans snor jag har i näsan. Idrottsläraren och samhällsläraren har fått ett nyp i örat för att de har smittat mig. Jag frös och svettades om vart annat idag när jag slog med det äckliga datasystemet som skolan är uppkopplad till.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på teve. Jag har en jobbfri kväll

...hepp

ps. funderar alvarligt på att skaffa en till blogg som är totalanonym där jag kan skriva roliga och tråkiga saker som mina elever gör...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! Du har verkligen megaotur och blir förkyld när det händer roliga saker.

Hoppas att du får en trevlig prommis runt Djurgården på söndag!

Anonym sa...

Hoppas hemresan gick bra. Vi hade en bra runda runt Djurgården, väntar nu på tiderna.

Tack för besöket, supertrevligt att ha er som gäster.

kram kram