17 augusti 2008

Förbannade jävulskap!!

Har nu suttit i två timmar med ett s*tans j*vla skit dokument som helt har kukat ut. En A-Ö pärm på 66 sidor har fått puckjuck och jag har god lust att slänga hela datorn genom fönstret. GRRRRRRRR........
Jag måste helt enkelt börja om från början men det händer inte idag kan jag lugnt tala om för folket där ute. Jag skiter i om den inte är klar till i morgon. JAG HATAR WORD!!!!!

Så, nu har jag släppt på lite ilska...

Martin och Matte har under dagen slitit som två små blå med vår övervåning. De har brytit upp hela golvet och skottat flera säckar sågspån. Jag har väl mest underhållit Milla och sett på OS medan jag känt mig galet stressad. Det har inte varit världens bästa helg. Har varit på dåligt humör många gånger och känt mig frustrerad lite fler. Stackars Martin har fått lida för mitt humör. Sen att Milla inte sov sina två timmar så jag kunde ut och springa gjorde inte saken lättare. En stor ljusglimt är Matte som spenderar sin lediga tid här för att hjälpa till. Vi kommer aldrig att kunna tacka honom. Sen att jag har en läcker händig karl hjälper också till...hihi.

Tack för alla fina kommentarer! Kan dock meddela att jag inte håller på att dö och nej, jag har inte en tampong i röven som min kära bror tror. Fick frågan på jobbet om jag hade fått missfall.....hahaha, barnfabriken är STÄNGD! Nä, jag har bara några äckliga hemorojder som snart är urvägen. Mer på tisdag.

Jag håller inte heller på att bränna ut mig och än så länge känner jag mig fräsch. Sover gott, äter lagom, stressar bara ibland och unnar mig ledig tid.

Nä, nu ska jag stänga detta as....ska bara testa en sak som Martin tipsade om först...

....PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

ajajaj, hoppas det inte är min grupps försök att lägga alla dokument i samma word dokument som har ställt till det?! Trodde att LL hade lämnat det färdigt och klart till dig????? Hm, det var vad som blev sagt till mig iaf. Ledsen om det ställde till problem för dig....

Skönt att höra att du iaf är pigg. Ses i morgon!

Kramar

Johanna W