30 juli 2008

6-8 min...

...har jag på mig att skriva detta inlägg. Håller på att koka spagetti till en snabb latmansmiddag. Kom just hem

Har slitit hund på jobbet idag. Fy fasen för schemaläggning!!!! Jag HATAR schemläggning!!! Inte blev vi klara heller då vi var tvungen att avsluta pga. kokta hjärnor. Är helt tom i skallen just nu.

Som tur var hade jag en trevlig kväll igår med middag i stora staden men trevliga Johanna. Satt ute och åt smask, trist nog hade jag bilen med mig och kunde inte ta ett glas rött vin. Nå, det blir nästa helg istället.

Internet var kaputt här hemma men med experttipset "dra ut sladden" så funkar det åter igen. Hade lite abstinens här igår när jag inte kunde läsa mina bloggar eller skriva på min egen.

Nä, nu ska jag göra lite latmanssås till mina snabba spagettin

....PUSS

Inga kommentarer: