14 oktober 2008

Tjipp

Ja, då var jag åter.

Helgen var som den var och nu är det redan tisdag. Jag har åter blivit förkyld men eftersom detta är min hundrasjuttioelfte förkylning på några månader så är jag inte speciellt förvånad. Vad kan man förvänta sig efter en löptur i strålande solsken?!? Jag har även under två dagar försovit mig. På något sätt har jag stängt av väckarklockan i sömnen. Hm, måste nog inhandla ännu en klocka.

I morgon onsdag ska jag inte åka till skolan. Nej, jag ska till en konferenslokal och träffa min kollega under en hel dag. En hel dag där vi inte blir störda av telefoner, lärare och elever. Kommer blir mkt bra och förhoppningsvis får vi något gjort. Vi kommer även vid lunch att träffa superkvinnan som ska hjälpa oss med vårt ledarskap. Jag har nog kanske lite för höga förväntningar på henne.

Jag känner mig ganska trött och jag är väldigt less på att träffa negativa människor på jobbet. Jag vill att alla ska vara så positiv som möjligt. Vi jobbar på världens bästa skola!

nä, nu ska jag ta en trött Moa och läsa lite Emil i Lönneberga
...hepp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fantastiskt skön och härlig dag!!! ;) Det behöver ni!!!

Många kramar
Johanna W

Anonym sa...

Jag tror att superkvinnan kommer att hjälpa er en god bit på vägen. Hoppas det blev en bra dag.

Kram från TantaLina