18 juni 2009

Konferens

Har varit i Södertälje på en stor sammankomst med huvudmannens alla anställda. 580 personer samlades för att utbilda sig lite mer. Superskoj! Det trista var när kvällen kom och spriten serverades. Många blev på tok för full för sitt eget bästa.

Idag är jag trött men på jobbet. Jag funderade på om jag skulle stanna hemma men jag hade en tid hos psykologen och då var det bara att klä på sig. Det var en otroligt gråtmild session denna gång. Jag mår verkligen kasst och jag orkar inte mycket mer.

I morgon är det midsommar, ännu en familjehögtid som kommer att spenderas med 3/4 av familjen. 1/4 väljer att på kvällen göra annat. Att bli bortvald gör ont i hjärtat.

______________

Hur ska jag kunna leva
Hur ska jag kunna förstå
Att du väljer ett liv utan mig

Jag trodde det var vi
Det var du och jag som tillsammans skulle sitta på parkbänken och mata duvor
Det var vi som skulle möta livet

Du och jag mötte livet
Livet tog dock inte den riktning jag önskade
Livet delade vår gemensamma väg i två

Jag vill mötas igen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, skickar massor med kramar och hoppas att du orkar!!! Vill garna prata, om du vill. imorgon kvall om du ar hemma? Kram T

villan vid vilan sa...

Lisa vad fint du skriver mitt i allt.....Jag vet inte hur just jag kan hjälpa dej......men skickar en varm stärkande kram såhär.....hoppas det kan värma en liten aning......KRAAAAAAM!//Anna