26 februari 2012

Mjaaaa

I några månader har jag varit på gymmet och lyft tyngre och tyngre. Jag har fått massor av muskler som jag aldrig förr har sett. Men jag är inte så speciellt nöjd måste jag säga. Rent krasst så har jag istället för att få en snygg och välsvarvad kropp fått en större och fladdrigare kropp. Under fettet ligger nu muskler som istället för att se snygga ut ser fläskigare ut. Sen att mina kläder har blivit för små samt att jag tydligen väger 70 kilo underlättar inte. Hoho...skulle inte jag se vältränad ut?!? Och 70 kilor har jag nog aldrig vägt!
Hur löser jag det här då? Tja om jag det då visste. Jag kanske ska lägga in en lågintensiv löpning två gånger i veckan för att "bränna" bort lite fladder och sen bara köra två gånger på gym. Eller kan det vara så att jag kommer att bränna allt det där fladdret och minska i storlek igen. Hjälp där ute!!!
Jag vägrar rent sagt pilla på maten och intag. Jag är på tok för känslig för det och hamnar lätt i en ond "jag får inte äta" cirkel. Avskyr känslan av dåligt samvete.

Inga kommentarer: