09 februari 2012

Februari

Andningen ligger aningens för högt upp just nu. Februari har visat sig vara en galen månad och snart kommer helgen utan nåde. I morgon kommer älskade föräldrarna med hela sitt bohag och detta fina bohag ska jag packa upp samtidigt som jag bara måste ha två möten. Till kvällen stundar skidträningen för Trollen och innan det ska många människor utfodras. På lördag har vi tre kalas som ska avverkas och på söndag ska någon ur familjen vara portdomare samtidigt som ännu ett kalas ska deltas på. Alla aktiviteter är så väldigt trevliga och inget vill jag missa.
Till veckan som kommer ska jag iväg på utbildning tre av fem dagar för att sedan köra igång den falska möhippan 2.0. Och innan hippan ska massor förberedas. Sen kommer en liiite lugnare vecka som bytts till en galen helg. Och precis innan månaden just har tagit slut ska jag till Berlin på konferens.

Livet är smått hektiskt just nu.

Inga kommentarer: