08 juli 2011

Fullt ös!

Dagarna rullar på i 180 och massor av saker är gjorda. Vissa saker är gjorda med vänner medan andra saker är utförda med familj från norr. Jag har haft förmånen att haft bror m familj på besök samtidigt som våra föräldrar även kom med. En tripp till IKEA fick minsann planeras in så jag hade både sittplats och drickglas så det räckte. Min snickare till far har gjort ett hästjobb och snart är trappen helt klar. Fantastiskt!

Annars har jag helt släppt mitt förra jobb. Jag trodde nog det skulle vara mkt svårare att klippa än vad det har varit. Självklart är jag lite nyfiken men jag känner ingen lust att ringa att dubbelkolla att saker blir gjorda. Jag har gett tillräckligt av min tid och jag har fått massor av erfarenheter tillbaka. Vissa skulle jag kanske vara utan medan andra har varit guld värd. Jag kommer dock att styggt sakna personalen och den stämning som kan vara i fikarummet en morgon. En fantastisk grupp som kan lyfta berg bara de jobbar ihop och jag har haft äran att vara en del. Men, jag lovar att nästa personalgrupp även den kommer att vara toppen.

Fast just nu ska jag ha semester en stund till

Inga kommentarer: