18 juni 2011

Snart!

Snart, snart har jag semester. Det är en mycket efterlängtad semester som kommer att gå av stapel i slutet av juni. Jag behöver den här semestern, grymt mycket.
Just nu dubbelarbetar jag samtidigt som kroppen håller på att brytas sönder. Jag har tokont i axlar, rygg och förkylningen vill verkligen inte släppa greppet. Jag glömmer bort saker och har konstant dåligt samvete. Men snart är det semester!

I övrigt rullar livet på så sakterliga. Jag har ännu inte fattat det avgörande beslutet men för var dag som går och efter varenda möte går jag nog mot ett livsavgörande beslut. Spontant hittar jag "fel" som jag under hur jag har kunnat missa dessa. Men en stora inre känslan försvinner inte riktigt.

Idag är det lördag och jag är barnlös. Det känns faktiskt ganska ok och jag tror minsann jag ska åka till återvinningen. Efter det tror jag minsann spackelspaden kommer fram. Allt sker med musik i bakgrunden.

3 kommentarer:

Lena sa...

Säg bara till så kan jag komma och ge dig lite "extra"
håll ut, snart ledig!
kram Lena

Anonym sa...

Att bestämma sig är som att bädda en säng. För det mesta underlättar det att ha någon som hjälper till

Sara sa...

Stumpan, du ska se att det blir bra vad än valet blir. Bara valet görs... :-) Finns här!! kram