29 juni 2010

Snart

Bara tre dagar kvar nu, tre låååånga dagar till semestern är här. Så jag längtar! Först har jag en vecka med besök; mamms, papps och minikussen Jolleboy. Tanken är väl att jag och pappa ska renovera så jag blir klar med skiten. Sen följer en vecka utan barn och då hoppas jag att jag och mamms sticker utomlands. Skönt med en strand, en solstol, en bok och en drink. De två sista veckorna spenderas med mina två troll och då är det väl tänkt att vi pyser norr.

Mitt i detta försöker jag komma iform. Jag är anmäld till Tjejmilen och har lite små ångest över detta. Vid tre tillfällen har fina Sara och jag sprungit men jag är verkligen inte fit for fight. Har noll flås och tunga ben. Hujja!

Nu ska jag väl jobba lite....USCH

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som trevliga planer för din semester.
Vad roligt för Joel att få följa med Berit och Kjell ned till
dig och kussarna.
Du får väl kuta flitigt om kvällarna så fixar du säkert
tjejmilen!

Kram/ Annest

Anonym sa...

Tjo ho gumman, ar hemma 16-31/07 sa vi kanske kan traffas?

KRAM

therese