01 juli 2009

Sommar och sol

Jag och mina två underbara töser har haft gudomliga dagar. Solen gassar och stranden lockar på ett underbart sätt. Fina Sara och hennes två guldklimpar har njutit tillsammans med oss. Vi har provat på tre olika stränder och insett att sand och lunch inte riktigt går ihop.

Ikväll ska jag och Moa ha en mamma/dotter kväll. Vi ska gå på premiären av Ice Age 3 men innan det ska vi som brukligt gå på Mc D. Vi har båda sett fram emot denna kväll länge nu och räknat dagarna slaviskt. Det är många dagar att hålla reda på. Hur många dagar det är kvar till kussarna kommer samt hur många dagar det är kvar till finfina mormor kommer. Moa har stenkoll och kan tycka tiden går sakta ibland.

Jag lever just nu efter absolut inga måsten, eller ja räkningarna var ett oundvilkligt måste men sen så tar jag dagen som den kommer. Det är väldigt skönt och jag är avslappnad. Jag fick en fin anonym kommentar på mitt förra inlägg som jag gillade skarpt. Det är så jag vill leva.

Nu ska jag tvätta mina sandiga fötter och klä på mig för snart ska vi åka till den större staden.

PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att läsa gumman!!!! Det anonyma inlägget var UNDERBART... håller med till fullo och ska ha det i åtanke själv.

Massor av kramar

Johanna W

Anonym sa...

Kul att du tyckte om mitt inlägg Lisa, och att det även gläder andra, även om vi inte har den bästa relationen till varandra.

//Jessica