03 juli 2009

Små fluffiga moln

När den första droppen la sig till rätta på hustaket log jag och andades ut. Regn....härligt och behövligt. Min hy är öm av solen och töserna trötta i huvudet. Regnet stannade dock inte så värst länge, en fem minuter kanske. Men nu har vi i alla fall vita fluffiga moln som gör att solen inte skiner exakt hela tiden.

Jag tror minsann det blir lite shopping idag. En bikini och resorb till mig skulle sitta som en smäck. Men först innan jag tar tag i dagen på allvar ska tre vildungar få sina tänder borstade. Vi har haft en övernattande Maja som just nu tillsammans med Moa springer ute i oborstade tänder och tovigt hår. Härligt med sommarlov!

Nu ska jag sluta ödsla tid på er :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gumman!
De små fluffiga molnen blev till skyfall och vatten i butiker mm.
Det måste ha varit en upplevelse som heter duga.
Mor din