14 mars 2011

Mellohelgen

I fredags var det då ÄNTLIGEN dags, dags för finalen på Melodifestivalen! Moa har verkligen längtat och räknat dagar, timmar och minuter. Veckan innan däckade hon i influensa och oron över att inte bli frisk i tid var stor men allt ordnade sig.
Med oss på resan hade vi underbara Sara och fina Maja som är Moas bästaste vän.

Sammanfattningsvis har helgen varit helt fantastisk och jag måste säga att jag verkligen har njutit varenda sekund. Denna helg kommer för alltid att finnas i mitt hjärta. Förutom det perfekta sällskapet måste jag säga att det bästa med allt är att Moa och jag har något vi delar tillsammans.



















1 kommentar:

Mormor sa...

En fantastisk MÅ GOTT upplevelse må jag säga. Utsikten över Globen är mäktig må jag säga. Vilket vimmel och starka färger. Helt underbart söta kompisar.