05 december 2010

Sovmorgon

Idag sov jag till 13.30!! Helt galet men fantastiskt skönt.
Helgen har varit riktigt trevlig. Fredagen var kanske inte så kul men med lite sällskap och några öl blev den helt ok. Lördagen inleddes lite lågt men det gick över så fort jag shoppade lite i byn och sen satte mig i bilen med fina Tanta Lina. Vi åkte till ett lager där man säljer massa billiga kläder. När jag kom hem visade sig att en mycket snäll människa hade skottat min gård! Jättetacksam och glad över detta. Jag hann inte vara hemma så värst länge, ca 30 minuter. Det var middag och röj som stod på schemat. Kvällen blev helt galen och jag skrattade konstant. Vid 02 gick bussen hem.
Nu ska jag åka skridskor med Trollen. Jag måste säga att jag är grymt imponerad över deras kunskaper. Både Milla och Moa klarade sig galant förra gången som även var deras absolut första. Kul!!

1 kommentar:

Anonym sa...

sömntuta