07 juli 2010

Över

Då var renoveringen över, pappa har slitit hund. Det hanns inte riktigt med allt men otroligt mkt är gjort. Jag ska väl försöka göra garderoben klar fast....det är klurigt att sätta eld i baken helt själv.

I morgon kommer isoleringsmannen som ska hjälpa mig få slut på kallraset i trappen. Sen ska jag hitta någon som vill hjälpa mig med panelskiva...någon frivillig kanske?!?

På lördag bär det iväg till Turiket. Jag och mamma ska åka tillsammans och jag ska möta solen och bara njuta.

- Milla var är zuccinin?
- Va?
- Var är gurkan?
- Här!
Milla lyfter på grillen och mycket riktigt där ligger zuccinin

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är bra snäll din Far!!
Mysigt ska ni ha Mor och dotter! Jag älskade Turkiet när jag reste runt där för över 20 år sedan...
De är väldigt gästvänliga...fast det kan ju ha ändrats med turistinvasionen.
Nåväl, jättegod mat, blått medelhav och massor med historia...

Trevlig resa önskar jag er!
/Annest