22 maj 2010

Glassko

Igår hade jag äran att få delta på studenternas bal. Alla var så gudomligt vackra! Jag njöt varje sekund och andades djupa andetag....snart är det sommar!

Under kvällen satt jag och tjuvlyssnade på ett mycket intressant samtal. En av tjejerna hade blvit dumpad av sin kille, för en annan, och var väldigt ledsen över det. Hennes kompis frågade om hon hade tagit bort honom på facebook för att markera. Den dumpade tjejen utbrister:

- FAN heller! Jag har till och med gjort min profil öppen! Bara så att han och hans nya slampa kan se vilket jävla bra liv jag lever trots allt!

Haha...jag skrattade så jag grinade. Fasen, dagens ungdom är grymt uträknande. De spelar schack varje dag.

Idag har solen tittat fram och jag har utnyttjat varenda stråle. Tomten har fått sig en ordentlig genomgång. Jag har fått röda armar och en knallröd näsa. Som bonus har jag även fått ha Trollen hemma. Underbar dag!

Inga kommentarer: