01 november 2007

Så JÄVLA skönt

Idag, för en stund sedan snörde jag på mig löparskorna och kastade mig ut. Ut i rasande fart med hög musik som dunkade igång blodcirkulationen. Fy fasen vad härligt och så grymt roligt! Jag verkligen ogillar att vara gravid (älskar mina barn och att ha barn) och är så grymt nöjd med att ha min kropp åter. Jag flåsade som en kåt hund och hade blodsmak i munnen men jag skrattade nästan hela tiden. Jag nästan dansade fram i takt med musiken som hade en snabb BPM. Rundan blev cirka 4 km, inte så långt men jag är grymt nöjd ändå.

4 kommentarer:

Sara sa...

Härligt för dig att få komma igång med träningen som du längtat efter! Du är dock snabb som alltid... andra nöjer sig med promenader i ett par -tre månader... ;-) *hoho* Du tänker väl på att ta det liiite lugnt ändå...?!?
Kramar Sara

Anonym sa...

Du får oss andra att känna dåligt samvete ;) haha

Många kramar

Busmamman sa...

Du är galen!!
Springa?? Vad är det?? ;)

Anonym sa...

Vad härligt!