07 november 2007

Plä

Totalt anti!

Dagen började bra och jag kände mig på topp (Milla somnade 20.30 och vaknade 4.50!) sen hade jag ett mindre utbrott med min kollega och allt blev tuuuuuuungt. Jag orkar faktiskt inte ens gå in på vad allt handlade om och om jag känner henne rätt är det inte över än. Jag måste släppa och gå vidare ingen idé att älta!

I morgon ska jag sätta mig i bilen och köra till Gimo för att hämta mamma. Hon åkte inte hem utan stannade kvar i trakten, trevligt trevligt! Sen måste jag dock stressa hem för att gå på ett möte på Moas dagis. På fredag måste jag tyvärr in på jobbet, hade allra helst gått på teater med Sandra men......suck....jag har mig själv att skylla.

Snart kommer Martin hem och han är lika knäckt som jag. Vi har båda två en massa att tänka på när det gäller våra jobb. Som tur var har vi åtminstonne varandra och kan sätta oss (om alla barnen sover och vi är vakna) och snacka igenom saker. Martin behöver dock lite skoj, han behöver komma ifrån allt en stund. Hm, det skulle även jag behöva göra men jag får vänta tills jag har slutat amma.

Milla har sovit exakt hela dagen, eller ja hon har varit vaken i typ 2,5 timme sammanlagt. Hm, undra hur hon kommer att sova i natt. Nej Lisa, inte sörja två gånger!!! Hon kommer säkert att sova som en prinsessa och skulle inte så vara fallet får jag sörja i morgon.

Snart ska jag ut och springa bort allt elände!

Inga kommentarer: