22 november 2007

Mer Brrrr

Inte friskare men inte sjukare heller. Tja, eller snoret har ökat volymmässigt men jag känner mig inte värre. Igår var jag helt övertygad om att jag skulle få influensa (har haft det en gång och vill ALDRIG ha det igen). Millas snor har dock ökat och Martins halsont vill inte försvinna. Moa snorar på men är pigg.

Jag är dock nästan sjukligt rädd att jag ska få bihåleinflammation igen, så rädd att jag har köpt en nässköljare. Såg på Oprah (jag veeeet) om att en näsbidé var mkt bra om man hade trånga bihålor. I Sverige heter det nässköljare men det går ut på samma sak.....att trycka in saltvatten i ena näshålan och låta det rinna ut ur andra. Vi får se om det funkar

Det värsta är att det är perfekt väder för att springa, vädret hånar mig och min "komma iform till sommaren 2008" kampanj. Jag hoppas denna pest går över snart.

Idag kommer svärfar på besök, Moa och Martin ska hämta honom på tåget senare. Moa är superglad då hon äääääälskar farfar *ler*

Inga kommentarer: