05 november 2007

en lista

Var inne på en av mina favoritbloggar och hittade en mysig lista.

10 OLIKA SAKER OM MIG
- jag är envis som synden och avskyr att visa mig "okunnig"
- jag har en grym tandläkarskräck
- jag har helt galet dåligt självförtroende
- jag är ganska bra på att laga mat
- jag dagdrömmer ganska ofta om att jag vann en miljon
- jag avskyr rosa
- jag är en pedant ut i fingertopparna....hatar grus under fötterna
- jag har väldigt svårt att sova middag, rastlös
- jag tänker alltid i måsten vilket är mindre bra
- jag är en bra vän

9 SAKER JAG BÄR MED MIG ELLER BÄR PÅ MIG DE FLESTA DAGARNA
- Milla
- mobilen
- börs
- nycklar
- blöjor
- kräktrasor
- min vigselring
- glasögon
- ammingsskydd

8 SAKER SOM IRRITERAR MIG
- folk som bara pratar om sig själv och inte lyssnar...jag...jag...jag...jag...BLÄ
- disk i diskhon
- orättvisor
- att oskyldiga barn far illa
- grus under fötterna
- trängsel
- tabun ang psykisk ohälsa
- mina bilringar

7 STÄLLEN JAG BESÖKT
- London.
- Bangkok.
- Seul
- Kho Samui
- Hongkong
- San Augustin
- Paris

6 SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR
- operera mitt synfel
- vara skuldfri
- känna mig nöjd med livet jag levt
- se mina barnbarn
- ta emot ett fosterbarn
- springa lidingöloppet

5 SAKER JAG ÄR RÄDD FÖR
- spindlar
- tandläkaren
- mörka hål
- ensamhet
- monster

4 SAKER JAG GÖR DE FLESTA DAGARNA
- pussar mina barn och berättar att jag älskar dem
- sitter vid datorn
- lagar mat
- kramar min man

3 SAKER JAG FÖRSÖKER ATT INTE GÖRA JUST NU
- gäspa
- oroa mig för framtiden
- dagdrömma om pengar

2 PERSONER JAG SAKNAR JUST NU
- min farmor
- min familj

1 SÄTT ATT VINNA MITT HJÄRTA
- var dig själv på ett naturligt sätt och se till att både du och jag ryms

Inga kommentarer: