10 november 2007

Det såg hårt ut

Så sa vår härliga dotter efter det att hon hade stoppat ned foten i en 10 liters limhink. Jag hörde ett förtvivlat rop efter min hjälp och när jag har rusat upp i vårt blivande badrum förstod jag varför. Moa har alltså stoppat ned hela sin fot och ben i hinken och har nu lim (som torkar på 10 minuter och är helt hopplöst att få bort) upp till knät! Jag skrattade så tårarna sprutade, jag och Moa grät ikapp fast hennes tårar var inte lyckotårar. Martin såg mest sammanbiten ut....hihihi

Idag har även jag fått vara med och renovera! Jag har tätskiktat vår bastu, inte illa! Martins lillebror MatteLinus har varit vår räddande ängel då han har varit här och hjälpt oss. Trist nog har jag aldrig kunnat vara med då någon måste laga mat, diska, lägga Moa och mata Milla. Jag har med andra ord varit den stereotypa husfrun. Fast idag hann jag hjälpa till vilket var väldigt trevligt.

Fast nu ska jag nog ta mina limmklibbiga fingrar med mig till sängen.

Inga kommentarer: