24 september 2007

Snuttbäbis

Milla är en sådan snuttare, en snuttare som använder MINA bröstvårtor som snutte. Hon vägrar ta napp och tummen har hon ingen koll på. Snuttandet resulterar i en över förfriskad Milla som kräks konstant. Man behöver bara röra i henne så kräks hon.

Vi lyckades i alla fall gå på bröllop i lördags utan att Milla fick skrik- och grinattack! Bröllopet var superfint och jag fick gråta en skvätt. Maten som serverades var helt underbart god och jag fick faktiskt äta varm mat! Så nu var vi två i MammaMaffian som var gifta.....fler bröllopt tack!

Min kära mor är här och avlastar mig på dagarna, superskönt! Jag är så gryyymt trött då Milla har en tendens att vakna måååånga gånger för att snutta. Moa behövde dessutom någon som ser henne mer än vad jag hinner just nu. Hon har verkligen limmat fast sig vid mormor och vägrar släppa taget. Det är inte lätt att bli storasyster.

Moa förvånade mig verkligen idag då hon satte sig och skrev ELIAS nästan helt själv (jag fick hjälpa henne med S:et). Det märks verkligen att hon tycker det är skoj med bokstäver och att man på dagis verkligen jobbar med språk och inlärning. Hon är så stor min lilla underbara tös!

Undra om jag orkar vara vaken tills efter nyheterna eller om jag får läsa på aftonbladet.se för att se vem som åkte ut ur Idol.

Inga kommentarer: