19 september 2007

Ologiskt

Jag fattar ingenting just nu. Först verkade Milla reagera på Minifomet då gårdagen var lugn men rackarns vad fel jag hade. Idag har vi haft skrikfest hela eftermiddagen!

Först sov hon exakt hela förmiddagen och sen spårade allt ut. Hon pickade efter mat, jag gav henne bröstet, sen kräktes hon upp det mesta, vilket följdes av en bajstömning, skrek och pickade efter mer bröst. Så har vi hållt på tills jag gav upp och bar henne i babybjörnen till hon slocknade av utmattning. Hon sov i ca 10 minuter och så var det dags igen.

Nu har Martin burit på henne och nu sover hon, jag hoppas verkligen att hon sover ett tag till.

__________________
Uppdatering

Broccoli = gasbildande mat = Milla ont i magen!

Jag åt en underbart god broccoli och bacon paj igår till middag och idag till lunch.......sabla, rackarns, skit vilken idiot jag är

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså, vilken tur att du kom på det där med broccolin.
Då blir det inte mer av den varan på ett tag...
Skönt att snittet är ok! Och det är för väl om din kära mor kan komma och avlasta lite! Hälsa så gott!
Sköt om er nu, och hoppas du blir fin i håret!
Kram/Annest