18 september 2007

Mycket bra

Just nu skiner solen och allt är bara helt underbart.

-Mitt snitt är helt ok, lite varigt men inget farligt (hahaha, dåligt rim)
-Milla verkar reagera på minifom och har haft en lugn kväll
-Mormor är mest troligt på väg hit (om hennes snälla kollegor släpper i väg henne)
-Det verkar som om vi kommer att kunna gå på bröllopet och jag kommer i min uppsydda dräkt från Thailand så jag behöver bara köpa en amningsvänlig topp
-Martin och jag har äntligen beslutat oss för vilka badrumsmöbler vi vill ha
-Jag kommer ev. att kunna gå på Saras Me&I party
-Jag har klipptid på torsdag och även pengar till det (inte illa)

Se så bra vi har det här hemma!
Det är lite smuligt och skitigt på golvet men vad f*n gör väl det!

1 kommentar:

Sara sa...

Hej på dig!

Bra att läget idag är mycket bra! Hejja Milla, hoppas på fler lugna kvällar! Minifom är gudomligt om det fungerar! Mer minifom till folket!
Ohlala kommer du redan i uppsydd dräkt... vad hade du för guldgraviditet egentligen Lisa... ;-)
Avis på din klipptid... Har klipptid i mitten av oktober... Hmmm skulle behöva ansa luggen inför lördagen...
Bra att ni är ense du o maken! :-)

Hoppas hoppas hoppas du kan komma på torsdag! :-)

O du lite smulor på golvet gör inte nåt i det långa loppet... Lite skit rensar väl magen... eller hur man nu säger... *hoho*

Kramar Sara