16 september 2007

Snacka tuta

Milla har verkligen röstresurser, sabla vad hon kan skrika! Sent igår kväll fick hon ont i magen och rackarns vad hon skrek, läpparna blev blå när hon tog i. På med babybjörn och så var traskandet igång på allvar. Det gick ganska så bra, rörelserna är invanda efter Moas magont. Just före tolv somnade hon och jag kunde lägga ned henne i sängen. Hon vaknade runt två och åt för att sedan få knip igen men denna gång löste det sig med lite extra mjölk. Jag tror inte att hennes stackars mage klarar mina enorma sprutande meloner.

Nåja, ännu en natt är förbi och många står oss åter. Undra hur det kommer att gå nästa helg då vi ska på bröllop?!?

Jag tror jag måste kasta ut Martin och Moa idag. Hon har nu sett på teve på tok för mycket och ögonen håller sakta på att förvandlas till fyrkanter. Vi är sådana dåliga föräldrar *ler*

Inga kommentarer: