12 februari 2009

Tusen hjärtslag

Ojojoj, det är bara en dag kvar. Jag är nästan mer nervös och stressad än vad jag var till mitt eget bröllop.

En av våra floristelever har gjort brudens alla blommor och jag är så sjukt nervig över att det inte ska bli bra. Jag vet inte hur många gånger jag har drömt äckliga drömmar om att Saris grinar över sina blommor. Sen har jag ett tal att hålla.....iiiiii. Nu fick jag nästan panik. Det är en sak att stå och tala inför en klass med 17 pubertala ungar men det är något helt annat när det verkligen gäller. Djupa andetag...

I morgon jobbar jag till 16 sen pyser jag hem för att bli körd till bruden. Bruden, jag och systeryster ska bo på hotell natten mellan fredag och lördag. På lördag har vi ett schema som ska följas utan skrupler. Frukost, frissa, lunch, fotografering (ute..brrrrr), kyrka, tal och party.

Jag tror jag har allt klart. Present är inhandlat, lite annat är medtaget och något lite bra är nedpackat. Jag är nog redo....hoppas jag

Puss

1 kommentar:

Norrlänning på vift sa...

Massor med grattis kramar gumman! hoppas allt går bra med bröllop och jag ringer senare i veckan. Kram Therese