16 februari 2009

Lisa = 34

Mitt i all härlighet i lördags fyllde jag ju år! Jag ärade världen med mitt 34:e år, helt galet då jag känner mig som 20. Inte heller kom jag ihåg att jag fyllde år, eller jag blev påmind på jobbet förra veckan. Jag hade fullt upp och sen övade jag kanske lite förträngning. Vem vill egentligen komma ihåg att man håller på att bli skitgammal?

Jag fick i alla fall en underbar present av min mycket underbara make. Den lilla rackaren hade överraskat mig med biljetter till COLDPLAY!! Wiiiiii, vad glad jag blev. Så nu, äntligen, kan jag ställa mig till skaran som ska på tillställningen i augusti. Jag och Martin ska mysa tillsammans.

_______
Dagens tacksamheter:
1. Helgen
2. Martin
3. Vänner

Dagens goda gärning:
Inte idag men igår gjorde jag något bra!

1 kommentar:

Sara sa...

Världens bästa Lisa! 34 år, ingen ålder, vi är ju som 22... eller hur?!
Jag är så glad att du fanns vid min sida i lördags. Så skönt att ha dig med. Hoppas att du är nöjd med dagen du med.

Puss o kram.