23 februari 2009

Från inget till allt

Direkt efter lunch small det bara till och helt plötsligt var jag täckt av arbete. Just innan jag skulle vända om hem fick jag dessutom besök av föräldrar som satt till 18.00.
Hem i ilfart, slängde i mig en raggmunk och lite kött (rester från igår) för att sedan pipa iväg till dagis. Dags för styrelsemöte.

Väl hemma (21.00) hittade jag Moa i teverummet där hon byggde lego. Martin låg med Milla i hennes säng, båda sov. Om jag förstår tecknen rätt så har Milla haft svårt att sova och Martin har lagt sig med henne. Då han är sliten och lite sjuk har även han däckat. Moa kan slå på tecknat själv och har börjat pyssla. Nu sover i alla fall 3/4 av denna familj. Jag ska slösurfa lite för att sedan däcka själv.

I morgon är det sushilunch!

2 kommentarer:

Sara sa...

*jippie* sushilunch... smarrigt värre. Längtar!!! :-)

positiv energi sa...

Tack Lisa!
Din kommentar i min blogg värmde =)