31 augusti 2009

Ny vecka och nya upplevelser

Idag har jag haft världens snabbaste måndag. Fasen, tiden bara försvann och jag vet inte riktigt vad som egentligen hände. Mitt kontor har i alla fall inte varit tomt många sekunder. Skoj men lite stressigt då jag inte hann med det som var tänkt att hinnas med.

Igår handlade jag en ny telefon till huset så nu kan jag svara på vårt vanliga nummer. Skönt att det äntligen är gjort. Moa fick en ny stereo då hennes är söderrenoverad...den är full av gipsdamm och annat dyl. Sen tog vi en tripp till vår kära granne som nu är flyttad från det stora sjukhuset till ett hem. Det gjorde ont i hjärtat att se honom ligga där. Han hade blivit så gammal. Tyvärr kunde inte barnen riktigt bete sig så besöket blev inte speciellt långt. Jag hoppas i alla fall han blev glad över att vi kom; men det tror jag.

Idag ska jag som vanligt sätta mig vid köksbordet och jobba. Lite trist att ta med sig jobbet men om jag inte gör det så blir det inte gjort. Krass verklighet. Jag har som ingen att skylla på. Fast först ska jag skörda lite grönsaker på facebook *ler*

Puss

Inga kommentarer: