12 augusti 2009

Jodå

Ja, jag finns kvar men jag har aningens för mycket att göra just nu. Lite körigt på jobbet är kanske en underdrift, det är väldigt körigt på jobbet. När jag väl kommer hem har det funnits annat att göra, typ umgås med mina fina tjejer. Jag kan även stolt säga att Millas rum numer är färdig målat eller nästan...Milla bestämde sig för att måla lite med vattenfärg på den fina dunfärgade väggen. Jodå, mamma blev riktigt stolt. Spindeln överlevde fångenskapen och har återvänt till sina hemtrakter så alla djurrättsaktivister kan andas ut. Jag är bara glad att den håriga och farligt starka tingesten inte välte burken och band nr 12. Jag är även glad att det verkar ha varit en oskuld då inga håriga bebisar kilar över golvet.

Badat har jag även hunnit med. Jag har två dagar i rad besökt en fantastisk sandstrand vid havet. En gång som det tredje barnet i härliga Saras familj och sen även som vuxen med min egen familj. Två fantastiska dagar! På söndagen kändes det som om det var sista dagen på sommaren, lite så melankoliskt.

Till sist kan jag meddela att jag mår bra! Jag är glad, positiv och ganska så lugn. Livet är inte så illa och det absolut häftigaste med just livet är alla de oväntade små vändningar som sker titt som tätt.

Nu ska två små söta troll i säng. Det minsta trollet är nyklippt och det var inte en av mina bästa idéer då trollungen är väldigt rörlig.

Inga kommentarer: