19 augusti 2009

ÖVER

Kraftig huvudvärk, nackont och sammanbitna käkar är resultatet av en veckas väldigt hårt arbete. Men nu, nu är äntligen jobbet gjort och jag kan fortsätta med mitt liv. Det är så finurligt att Skolverket ska komma på besök i oktober och innan dess, dvs i morgon, ska skolans alla viktiga dokument vara i huvudstaden. Jag har skrivit, kopierat, svurit och nästan grinat av stress. Jag slutade räkna papper vid 300 och det var i måndags. Alla dokument skulle dessutom vara i tre kopior....undra vem fasen det är som ska läsa igenom det där. Tja, skit var det värt och nu ligger hela bunten i ett paket på postkontoret och väntar att få skeppas iväg.

Idag är det i alla fall onsdag och det är nu bara få dagar kvar till jag ska till huvudstaden för att se COLDPLAY! Oj, vad jag längtar.

Jag avslutar denna dag med att få glädja andra med en fantastisk video av Sandra och Kristers bröllop. Ta fram näsduken, jag grinade redan den första sekunden

Inga kommentarer: