02 augusti 2009

Underbar fest

Igår var det då dags för den fjärde medlemmen ur MammaMaffian att gifta sig. Vackra och underbara Sandra fick äntligen sin Krister. Sandra var vacker som en dröm och strålade som tusen solar medan jag satt och njöt av utsikten. Klänningen och slöjan var perfekt för just Sandra, det var som om hon var hämtad ur en Jon Bon Jovi musikvideo.

Sara och jag hade fått det mycket ärofyllda uppdraget att vara middagens toastmadames och vi båda hade det svettigt men ack så roligt. Jag har skrattat gott, grinat och njutit. Sara och jag har jobbat ganska många sena kvällar då vi båda verkligen ville att det skulle bli perfekt. Jag tror vi fick till det ganska så bra.

Kvällen övergick i morgon innan jag var hemma och runt 04.30 slöt jag mina två blå. Idag var jag helt slut och väldigt bakis.....haha. Jag tordes inte köra bil förrän det var dags att hämta pizza runt middagstid.

Moa och Milla har haft det mysigt hos bästa Saras föräldrar. Men jag fick dock inte umgås så värstans länge med mina töser för tåget till Luleå gick runt 20.00. De kommer att vara borta i en vecka vilket kommer att bli både skönt och trist. Men veckan kommer att gå fort för i morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet. Mina fem härliga semester veckor är nu slut.

Puss

Inga kommentarer: