12 juli 2009

Trevligt

För första gången på bra länge har jag haft trevligt i lekparken på friluftsområdet i närheten! När jag skrattade var det ärligt och när jag klättrade med Moa och Milla gjorde jag det var att jag hade lust.....helt galet! Hm, vad mer kan jag hitta på att göra som det var länge sedan jag tyckte var skoj?

Jag börjar bli lite rund om magen...haha. Kanske dags att snöra på sig joggingskorna trots allt; eller.....? Har jag lust? Mja, men det är skönt att röra på sig.

Milla somnade i min famn nu i kväll och det var så mysigt. Att känna en varm, klibbig och helt avslappnad barnkropp i sin famn är så fantastiskt härligt. Det var med sorg i hjärtat jag la henne i sängen. Moa har jag inte fått natta sen mormor kom hit. Det är bara mormor som ska läsa *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att mormor är på besök! Sånt brukar uppskattas av både små och stora! :). Du finns i mina tankar och jag blir så glad av att läsa dina positiva meningar och ni verkar ha en riktigt mysig ledighet! kram på dig, gumman. //Linda