21 juli 2009

Träningsvärk

Jag har så sjuk träningsvärk! Och inte har jag tränat, nope....jag har lekt med varmluftspistolen! En dörr i källaren har fått stå som försöksobjekt innan de andra dörrarna börjar en liknande behandling. Det går ganska hyfsat men det är ett slitgöra. Först värma färgen så den bubblar för att sedan ta skrapan och skrapa bort färgen. Helt okej arbete den första kvarten och de första 15 centimetrarna men snabbt blir momenten ganska så monotona. Aj aj...mina armar! Idag vet jag inte om jag törs ta ut dörren då vädret är kasst. Undra vad jag ska hitta på då? Spackla Millas rum, måla vardagsrummet eller baka? Tja, vi får se var lusten infaller.

Milla sitter just nu i Moas knä och myser. Bolibompa står på och filten är framtagen. Det är kallt idag. Det skulle ha suttit bra med en stranddag men det kommer säkert sen.

Pöss

Inga kommentarer: