07 mars 2010

Ska bara...

Insåg i morse att jag knappt fick på mig jeansen...lite för mkt fläsk som dallrar. Önskar nästan jag kunde säga att jag var nöjd med det men....nä. Det var bra länge sedan jag var så ur form som jag är nu. Alla kläder sitter mindre bra och jag flåsar i trappen.

Det är bara så sjuuukt svårt att hitta motivationen. Det finns en massa bortförklaringar: förkyld, barn varannan vecka, länge på jobbet....bla bla bla. Ni hör ju! Jag måste hitta tillbaka till någon form av träning....NU!

Jag måste ha ett mål! Jag har fått inbjudan till att springa tjejmilen och jag måste tacka ja, bara för mitt eget bästa. Har dock inte riktigt klurat ut hur jag ska träna när barnen är här men det måste jag lösa på något sätt. Så nu ska jag svara på mailet om tjejmilen. Ska bara....

1 kommentar:

Sara sa...

Hurra! Vi får peppa varandra! :-) Det kommer att gå hur bra som helst. och i år ska det inte finnas en förkylning som stoppar oss! :-) kram