02 mars 2010

En helt vanlig tisdag


Jag och min älskare har återförenas efter helgens bravader. Älskaren fick faktiskt inte följa med på den grymma festen som gick av stapel i lördags. Det hade varit så jobbigt att ha honom i släptåg en hel kväll. Men så igår fick han mig igen och sen dess har vi suttit ihop. Men nu idag medan jag jobbar har jag lämnat honom hemma. Han står så fint i snöhögen och väntar på att jag ska komma hem.

Festen var klockren och jag är otroligt glad över att ha så många fina männsikor runt omkring mig. Temat: En j*vligt roligt kväll" gick igenom och alla gjorde sitt bästa för att uppfylla målet. Jag hade grymt kul! Återigen vill jag tacka MammaMaffian och respektive för allt arbete...PÖSS på er. Ja, och sen vill jag ju tacka alla som kom!

I morgon ska jag se Kent! Tjoho!! Fina Tanta Lina fick tag på två biljetter så jag blir hennes dejt i morgon. Undra om min älskare blir lite sotis? Tänk att ha två som bråkar om min kropp...haha!

Inga kommentarer: