14 mars 2010

14 mars

14 mars 2006
Jag skrev inget inlägg då men den 18 mars var jag bakis efter en personalfest på mitt förra jobb. Sen hade jag just börjat som bitr. rektor vilket jag tyckte var väldigt spännande. Och till sist hade jag och M bokat vår smekmånad.

14 mars 2007
Hade jag varit hos gynekologen och skrev följande inlägg

14 mars 2008
Fick jag bekräftat att jag var Moder Theresa i ny skepnad när Moa fick som hon ville

14 mars 2009
Var M borta på skidsemester och jag prismärkte kläder. Det jag då inte visste var att snart, mycket snart skulle hela mitt liv förändras.

14 mars 2010
Sitter jag och lyssnar på P3 och diggilistan. Solen strålar och jag funderar på gå ut en sväng. Det droppar från taken och jag önskar jag var med mina barn på utflykt. Men jag lever och andas, livet kan vara ganska bra.

Inga kommentarer: