20 december 2009

Två dagar kvar

Snart, snart är det ledigt och semester. Bara två arbetsdagar kvar, härligt! Helgen har varit lugn och jag har haft ro i kroppen. Hela lördagen frös jag då bergvärmepumpen levde sitt eget liv. Innan jag fick hjälp såg jag tusenlapparna flyga ur mina händer. Men förhoppningsvis var det bara en säkring som spökade. Jag blev väldigt glad för hjälpen jag fick, snällt.

Jag har just nu en hantverkare i huset som ska fixa elementet i Millas rum. Snart får trollungen sitt rum till förfogande. Men även jag har lekt hantverkare då jag har slipat och spacklat hela övervåningen. Snart får jag måla mina väggar! Jag har även skruvat isär en IKEA garderob och jösses vilket meck. Om ni tycker det är svårt att följa IKEAs ritningar för ihopbyggnad är det inget jämfört med isärtagande.

Milla är tydligen väldigt förkyld och det gör ont i hjärtat att inte få ha henne nära. Jag vill ha koll på snor och hosta. Men ganska snart får jag njuta av henne då hon kommer på besök i några timmar. Längtar!

Jag fick ett glatt besket i helgen och kommer att behöva ta mig en grundlig funderare över vad jag ska göra. Skräckblandad förtjusning känner jag mest nu.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag tror att jag vet vad du har att fundera över... spännande. Hoppas du å Milla hade det mysigt. Kram kram