22 oktober 2009

Nej & Ja

Nej, det är inte bra!
Nej, jag mår inte ok!
Nej, det är inte lugnt!

Ja, jag har ont!
Ja, jag är arg!
Ja, jag är ledsen!
Ja, jag är otroligt besviken!

Vissa dagar är jag så arg att jag skakar, andra dagar är jag så ledsen att jag gråter konstant och vissa dagar är jag så tom att det ekar inom mig. Jag vill hitta avstängningsknappen som får allt att stanna, som ger mig lite lugn. Knappen som även stänger av mina känslor.

Jag trodde jag skulle må bättre om jag skrek men jag blev bara hes och illa tillmods
Jag trodde jag skulle må bättre när jag såg ånger men det kändes bara hemskt
Jag trodde jag skulle må bättre om jag malde men jag blev bara torr i munnen
Jag trodde jag skulle må bättre......men NEJ; jag mår inte bättre. Allt jag känner är konstant FÖRTVIVLAN

Det räcker nu!
Ge mig mitt liv åter
Jag orkar inte gråta mer

Det kommer att bli bra, jag vet det. Är väl medveten om alla stadier man ska gå igenom. Det har bara blivit för många gånger på kort tid och för varje gång har det blivit tyngre. Jag dessutom så så sjukt svårt att se att de någonsin kommer att blir bra, trots hejjarrop och tröst.

I mig finns egentligen bara ett målsnöre: 13/11 vet dock inte om datumet leder till något bättre el. sämre.

Jag tror att det säkert finns ett syfte med detta men det hade varit skönt att se en liten snutt av vad som skall komma ske. Det måste vara något storslaget för att vara värt allt detta.

Inga kommentarer: