31 augusti 2010

Flyger

Swisch....och så var det flera dagar sedan jag var inne här. Tiden går så rackarns fort.

Flyger gör jag även i morgon. Jag ska till Luleå på konferens om gy2011, bara sådär. Men, jag klagar inte då jag hinner träffa både mamma och pappa en stund. Till helgen flyger jag vidare till Tjejmilen som ska bli rackarns skoj. Det trista är att jag är dyngförkyld samt att det är min helg med barnen. Mmmm....gillar inte att vara ifrån Trollen när de ska vara mina. Sen nästa vecka så är det ett låååångt föräldramöte på torsdag så då måste jag även då lämna ifrån mig mina två fina Troll. Ogilla!

Igår flög jag till ett föräldramöte på Moas nya skola och där kunde jag inte låta bli att engagera mig. Så nu har jag även titeln: klassmamma. Ska fixa ihop två fester med fem andra föräldrar.

På måndag fyller MillaTrollet 3 år....naaaw; mammas gull blir stort gull
Helt galet!
Var tog tiden vägen?

Inga kommentarer: